כמה רעיונות למתנה לגבר שלך



שיום ההולדת של הבן זוג שלי מתקרב אני נכנסת ללחץ היסטרי.. 
חודש לפני אני כבר מתחילה לברר מה הוא רוצה , לוקחת אותו לקניון ומנסה לזכור טוב טוב מאיזה חולצה או נעליים הוא התלהב במיוחד , איזה בושם עשה לו את זה .. כל דבר ,כל פרט שיעזור לי למצוא לו מתנה  מושלמת שתקלע בול לטעם שלו.  בדוקת באינטרנט, גולשת בפורומים .. הכול בשביל שזו תהייה מתנה שהוא יתלהב ממנה ..שאני אזכה לראות חיוך אמיתי וכנה ולא סתם תודה עם חיוך מאולץ ..  
עם הזמן..פתחתי לי מחברת קטנה שבה אספתי מלא רעיונות מגניבים למתנות .. ובגלל שאני יודעת שזו משימה שיכולה להיות אתגר לא קטן .. בשיתוף הזה שמתי רעייונות למתנות כלליות ..הן יכולות להיות מתנות ליום הולדת.. והן גם יכולות להיות סתם מתנות פינוק ..
מקווה שתהנו J.. אשמח לשתף אתכם עוד אם תרצו רק תגיבו!...

ערכת קפה
פינג'אן
גזייה
צמחי חליטה לתה,תיונים
גפרורים/מצית
כף ערבוב
מיכלי פלסטיק לקפה וסוכר
4 כוסות זכוכית (חשוב מאוד לעטוף אותן במארז מגן .
מיכל גז חד פעמי נוסף לפינג'ן..
**זו מתנה מקסימה לגברים שאוהבים לטייל .. או גם צעירים שלפני גיוס. 

קופסת ממתקים
כל מה שצריך זו קופסא גדולה ,תיבה ..אפילו קרטון מהסופר ..הכי פשוט הכי יפה..
ללכת לספור ולקנות מלא מלא חטיפים.. אחד מכל אחד .. לקנות גם כמה דברים מתוקים עוגיות ..אפשר גם להוסיף איזה פופקורן למיקרו ואיזה בקבוק שתייה קלה .
אפשר באמת להתפרע פה ולהוסיף גומים ולאפות עוגיות. לכתוב על הקופסא איזו ברכה יפה קטנה או סתם משפט כמו "חשבתי עלייך " , "היה נדמה לי שרזית בימים האחרונים אז... " 
**זה משהו שספציפת עשיתי לחבר שלי... אומנם לא ליום הולדת אבל הוא בדיוק קיבל משרה בשורה ממש משמחת בעבודה אז פינקתי אותו ...

ערכת דייג .. לדייג המתחיל .
חקה +רולר
חוט דייג
קרסים
מספרי דייג (מספריים מיוחדות לחיתוך פיתיון או חוטים)
פתיונות
פלאייר
פעמונים לדייג (לתלייה על החכה או על החוט.. במידה וישנה תזוזה הפעמון מצלצל)
**מתנה מושלמת למי שאי פעם עברה במוחו המחשבה ללכת בשישי אחר הצהריים לדוג ואף פעם לא באמת עשה עם זה משהו.. זה נשאר בפינה קטנה בלב.. זו יכולה להיות גם אחלה חויה זוגית משהו משותף שתתחילו ביחד..


יש כמובן את האתר המקסים של מתנות מיוחדות..יש שם קטגוריה של מתנות לגבר...
אפשר בכיף למצוא מתנה לגבר מושלמת!..

מקווה שעזרתי..
אשמח אם תגיבו ותשתפו :).

 

2 תגובות

  1. תמיד אפשר לקנות חולצה מתנה לגבר

    השבמחק
  2. תודה על הפוסט

    רעיון מקסים בקשר לקופסת הקרטון

    דרך אגב כאן קופסאות קרטון למתנות יש רעיונות מקסימים לכל מיני סוגי אריזות...

    השבמחק