משלוח מנות -לא חייב רק בפורים

שאומרים לי משלוח מנות הדבר הראשון שעובר לי בראש זה הזיכרון מהיסודי והחטיבה ..
אני הייתי משקיעה כל כך במשלוח המנות שלי ..
מכינה אותו לבד בתוך כלי גדול קונה חטיפים וממתקים מגוונים
ובסופו של דבר הייתי מקבלת בתמורה את המשלוח הכי עלוב ..המוכן הזה שקונים ב10 שקלים בסופר
עם חטיף שיוצר השד יודע איפה .. ואוזן המן עם פרג.. איזה ילד אוכל אוזן המן פרג ?..
אפילו שנה אחת המורה ראתה את המשלוח מנות שהייתי אמורה לקבל ואיזה אני הבאתי והחליטה לא להחליף ביני לבין אותו ילד את המשלוחים ..ומצאתי את עצמי אוכלת משלי.. זו השנה היחידה שהיה לי משלוח מנות טעים :)

מאז שהתחלתי לבשל ולאפות אני מאוד אוהבת לשלוח לאנשים דברים טעימים שאני מכינה ..
ואני בהחלט חושבת שמשלוח של ממתקים ועוגיות עבודת יד זה
משהו שאפשר להכין ולשלוח למשפחה וחברים לא רק בפורים.
אז בשבילי ובשבילכם
הנה מקבץ מתכונים למיני טופינים שכיף לקבל :)

מלוח

קרקר מלוח ביתי
טעמים : *אבקת שום + פרזמן + פפריקה  * עשבי תיבול שונים (קורנית ,רוזמרין ,זעתר ,אורגנו )
מקלות מלוחים 
                         
מטבלים וקרקרים
ביסקוטי
*קמח *א.אפייה *ביצים *סוכר *חמאה *תמצית וניל *תערובת אגוזים שקדים ופירות יבשים
חיתוכיות בטעם חלבה
*טחינה *סילאן *דבש *סוכר *שומשום *פצפוצי אורז
 עוגיות ריבה
אוריאו על מקל
בראוניז קראנץ במבה -אוהבת את השילוב של מתוק ומלוח
 

השקעה
עוגת גבינה ותותים
3 שכבות : *פתיבר *מלית גבינה *רוטב תותים
פאי תפוחים אישי
מרשמלו ביתי
*מים קרים *ג'לטין *סירופ תירס *סוכר *מלח *תמצית וניל *א.סוכר *קורנפלור
גרנולה ביתית
מתכון נוסף : אדונית התבלינים
עוגיות בצורת ליצן
עוגיות רחת לוקום מבצק שמנת - מיקי שמו
תפוזים בשוקולד

עוגיות דומינו
טופי קרמל מלוח
לחמניות שוקולד
הצעת הגשה: להוסיף צנצנת גרנולה , מטבלים, ממרחים כמו- חמאה בטעמים ,ריבות..ובכללי כל מיני דברים של בוקר .
כמו שוקו או ערכה להכנת שוקו בייתי.
חיתוכיות שוקולד בייגלה וחמאת בוטנים
פאדג' שוקולד לבן-לוטוס-קקאו
מעמולים בצורת אוזני המן
אוזני המן בצבעים 
מקלות בייגלה -שוקולד לוטוס
אוזני פיל / אוזני פיל שוקולד
צנצנת עוגה "עשה זאת בעצמך" -קרין גורן
משלוח מנות מיוחד של ניקי.ב
(לחמניות , חמאת שום שמים , עגבניות מיובשות ואוזני המן חלבה)
עוד צנצנות "עשה זאת בעצמך"
(שוקו ,עוגיות ,מרק )

השראה 

אז נתחיל מעבדכם הנאמן :) . 
משלוח מנות שהכנתי בשנה שעברה. 

4 סוגי עוגיות - ריבה , שוקולד מתפוצץ , מקלות גבינה מלוחים .
חלה בייתית , גרנולה ביתית , ריבה בייתית. + תערובת לשדרוג גבינה לבנה ומאפים (נקנה בחנות של תבלינים)
על הכול הדבקתי מדבקות עם השם של המוצר. ובצנצנות גם פירוט .

ערכת ממתקים רפואית
קרדיט : Noga Yehuda@
משלוח מנות
קרדיט : @shira biran
גרנולה בייתית , סוכריות טופי, אוזני המן , בלונדיז שוקולד לבן ולוטוס
משלוח מנות לצוות הגן
קרדיט : lital silko@

משלוח מנות ארוחת בוקר
קרדיט : jessica 

פתק ברכה
קרדיט
משלוח חטיפים הכי פשוט הכי כייפי 
קרדיט : @ מיכל הרוש 



אהבתם???
בבקשה תגיבו / תשתפו! 

2 תגובות

  1. הי ראשית יש לך רעיונות יפים ומושקעים והעיקר לא נדושים
    רק שאלה קטנה איך הכנת את המשלוח מנות של הערכה הרפואים של פורים שמח בישראל ממש אהבתי ואני רוצה להכין אותו לחברה שלי יש מצב תפרטי לי קצת איך הכנת? מאיפה הבאת את המדבקות וכו?

    אשמח לתשובה תודה רבה

    השבמחק